SILNIK: 2.0TDI BKD
CHIPTUNING: JESZCZE NIE
SKRZYNIA: 6 bieg DSG
PRZEBIEG: 118kkm
UWAGI: olej zmieniony raz przy 60kkm wraz z filtrem, nastepna wymiana przy 120kkm, odzwywa sie dwumas i przy redukcji 3-2 słychać stukniecie ale mam nadzieje ze ustanie po zmianie dwumasu
CHIPTUNING: JESZCZE NIE
SKRZYNIA: 6 bieg DSG
PRZEBIEG: 118kkm
UWAGI: olej zmieniony raz przy 60kkm wraz z filtrem, nastepna wymiana przy 120kkm, odzwywa sie dwumas i przy redukcji 3-2 słychać stukniecie ale mam nadzieje ze ustanie po zmianie dwumasu
problemik jest taki gdyż w dwoch miejsach pojawiły sie u mnie odpryski których wole sie pozbyc lub chociaz zabezpieczyć co o tym myslicie? czy zrobic to zaprawką kupioną w aso i potem spolerować? a druga sprawa to łuszczący sie lakier na tylnej klapie nad tablicą - ale to chyba juz tylko do lakiernika rąk trzeba oddać...
Komentarz